Saturday 1 June 2013

Rekaan Corak cara jahit manik Anggun : Macam mana Melakukannya

Apakah cara menyulam cara jahit manik yang menyerlah? Itulah pertanyaan yang sentiasa bermain di dalam pemikiran para penjahit manik. Ini disebabkan cara jahit manik yang disulamkan tak kelihatan terletak juga tersusun sebaliknya ia masih dapat bergerak-erak seperti daun lalang dihembus angin.



Design cara jahit manik Bakal Longgar Jika Tak Kemas.


Bukan memakai cara yang sengaja untuk digerak-gerakkan manik dan labuci tadi tetapi hasilnya kekal sama walaupun benang sudah ditarik dengan kuat serta kemas. Perkara ini sebenarnya telah ditekankan melalui kelas cara jahit manik saya yang diajar secara maya untuk anda. Maka, segala masalah di atas sebenarnya dapat diatasi sewaktu menguasai teknik cara jahit manik yang betul juga sempurna.


Hendaklah Mengikut Arus Perkembangan Hasil rekaan cara jahit manik.


Selain itu juga, kepekaan anda sebagai seorang peminat cara jahit manik dalam melihat peredaran rekaan dan corak cara jahit manik ini penting supaya anda tak dipanggil ketinggalan dalam arus semasa fesyen cara jahit manik terbaru.


Meninjau Perkembangan cara jahit manik Terkini.


Platform yang disediakan oleh pihak tertentu seperti malam IFF melihatkan peredaran rekaan cara jahit manik terbaru dengan pesat. Ini kerana sewaktu malam gala tersebut, pelbagai bentuk rekaan Muslimah yang menawan berdasarkan tema penganjur diperagakan untuk tontonan para peminat trend tanah air. Di sini, cara jahit manik menjadi tarikan pada pereka fesyen untuk mencantikkan lagi fabrik pakaian rekaan mereka.


Pastikan Jahit Manik Anggun.


Oleh itu, kaedah yang betul sewaktu menyulam manik dengan arus pemesatan terkini perlulah menjadi dorongan anda. Namun, yang paling penting, anda perlu mengutamakan kualiti hasil kerja tangan anda berbanding kuantiti tempahan semata-mata supaya rekaan manik anda mendapat tempat peminat jahitan tanah air.


Selamat Mencuba!


Ikhlas,


Syahida Ramli,


Pengasas, Butik Akademi Sulaman Sri Classic


Belajar Cara Jahitan cara jahit manik Bersama Kami


Ayuh Kuasai Cara cara jahit manik Yang Terbaik dan Sempurna Bersama Kami!



Rekaan Corak cara jahit manik Anggun : Macam mana Melakukannya

No comments:

Post a Comment