Thursday 8 August 2013

Design Corak seni sulam manik dan labuci Menyerlah : Apakah cara Menghasilkannya

Bagaimanakah cara untuk melakukan seni sulam manik dan labuci yang hebat? Inilah kemusykilan yang selalu bermain-main di dalam pemikiran para penyulam manik. Ini kerana seni sulam manik dan labuci yang dihasilkan tak kelihatan terletak serta tersusun sebaliknya ia mampu bergerak-erak seperti daun lalang dihembus angin.



Hasil rekaan seni sulam manik dan labuci Bakal Longgar Jika Tak Kemas.


Bukan mengguna pakai kaedah yang sengaja untuk digerak-gerakkan manik tadi akan tetapi hasilnya tetap sama walaupun benang telah ditarik dengan kuat serta kemas. Hal ini sebenarnya telah ditekankan dalam kelas seni sulam manik dan labuci saya yang diajar secara maya pada anda. Justeru, segala masalah di atas sebenarnya boleh diselesaikan dalam menguasai teknik seni sulam manik dan labuci yang betul juga sempurna.


Hendaklah Mengikut Arus Perkembangan Rekaan seni sulam manik dan labuci.


Selain itu juga, ransangan anda sebagai seorang peminat seni sulam manik dan labuci dalam melihat perkembangan fesyen dan corak seni sulam manik dan labuci ini penting supaya anda tak dikatakan ketinggalan dalam arus semasa hasil rekaan seni sulam manik dan labuci terkini.


Menerobosi Peredaran seni sulam manik dan labuci Terkini.


Platform yang disediakan oleh pihak tertentu seperti malam IFF melihatkan pemesatan rekaan seni sulam manik dan labuci terbaru dengan cepat. Ini kerana ketika malam gala tersebut, berbagai bentuk rekaan Muslimah yang menawan berpandukan tema penganjur diperlihatkan bagi tatapan para peminat fesyen tanah air. Di sini, seni sulam manik dan labuci menjadi tarikan bagi pereka fesyen dalam mencantikkan lagi pakaian rekaan mereka.


Pastikan Sulaman Manik dan labuci Terbaik.


Oleh itu, cara yang betul dalam menjahit manik dan labuci dengan arus perkembangan terkini haruslah menjadi dorongan anda. Namun, yang paling penting, anda mesti ada mengutamakan kualiti hasil kerja tangan anda berbanding kuantiti tempahan semata-mata supaya rekaan manik anda mendapat tempat peminat sulaman tanah air.


Selamat Mencuba!


Ikhlas,


Syahida Ramli,


Pengasas, Butik Akademi Sulaman Sri Classic


Belajar Cara Jahitan seni sulam manik dan labuci Bersama Kami


Jom Kuasai Cara seni sulam manik dan labuci Yang Terbaik juga Sempurna Bersama Kami!



Design Corak seni sulam manik dan labuci Menyerlah : Apakah cara Menghasilkannya

No comments:

Post a Comment