Sunday 28 April 2013

Design Corak cara menjahit manik Cantik : Apakah cara Mengaplikasikannya

Bagaimana melakukan cara menjahit manik yang hebat? Inilah ia persoalan yang sering bermain-main di dalam pemikiran para penyulam manik dan labuci. Ini kerana cara menjahit manik yang dihasilkan tidak nampak teratur dan tersusun sebaliknya ia mampu bergerak-erak seperti daun lalang dihembus angin.



Hasil rekaan cara menjahit manik Bakal Longgar Jikalau Tidak Kemas.


Bukan menggunakan kaedah yang sengaja untuk digerak-gerakkan manik tadi akan tetapi hasilnya tetap sama sungguhpun benang telah ditarik dengan kuat juga kemas. Hal ini sebenarnya sudah ditekankan melalui kelas cara menjahit manik saya yang diajar secara maya untuk anda. Justeru, kesemua masalah di atas sebenarnya mampu diselesaikan untuk menguasai cara cara menjahit manik yang betul juga sempurna.


Perlu Mengikut Arus Perkembangan Trend cara menjahit manik.


Selain itu juga, ransangan anda sebagai seorang peminat cara menjahit manik sewaktu melihat perkembangan trend juga design cara menjahit manik ini paling penting agar anda tiada dikhabarkan ketinggalan dalam arus semasa trend cara menjahit manik terkini.


Meninjau Perkembangan cara menjahit manik Terkini.


Platform yang disediakan oleh pihak tertentu seperti malam IFF melihatkan pemesatan hasil rekaan cara menjahit manik terkini dengan pesat. Ini disebabkan dalam malam gala tersebut, berbagai bentuk rekaan Muslimah yang menawan mengikut tema penganjur diperlihatkan bagi tatapan para peminat hasil rekaan tanah air. Di sini, cara menjahit manik menjadi tarikan pada pereka fesyen ketika mengindahkan lagi pakaian rekaan mereka.


Pastikan Sulam Manik Terbaik.


Oleh itu, teknik manik yang betul ketika menyulam manik dengan arus perkembangan terkini perlulah menjadi panduan anda. Tetapi, yang sangat penting, anda mesti ada mengutamakan kualiti hasil kerja tangan anda berbanding kuantiti tempahan semata-mata agar rekaan manik anda mendapat tempat peminat sulaman tanah air.


Selamat Mencuba!


Ikhlas,


Syahida Ramli,


Pengasas, Butik Akademi Sulaman Sri Classic


Belajar Cara Jahitan cara menjahit manik Bersama Kami


Mari Mahir Cara cara menjahit manik Yang Betul serta Sempurna Bersama Kami!



Design Corak cara menjahit manik Cantik : Apakah cara Mengaplikasikannya

No comments:

Post a Comment