Thursday 11 April 2013

Hasil sentuhan Corak tempah jahit manik Hebat : Cara Melakukannya

Bagaimanakah cara untuk melakukan tempah jahit manik yang menawan? Inilah ia pertanyaan yang selalu bermain di dalam pemikiran para penjahit manik. Ini disebabkan tempah jahit manik yang disulamkan tak kelihatan teratur dan kemas sebaliknya ia dapat bergerak-erak seperti daun lalang ditiup angin.



Rekaan tempah jahit manik Akan Longgar Jika Tidak Kemas.


Bukan memakai cara yang sengaja bagi digerak-gerakkan manik tersebut akan tetapi hasilnya tetap sama walaupun benang sudah ditarik dengan kuat juga kemas. Hal ini sebenarnya sudah ditekankan untuk kelas tempah jahit manik saya yang diajar secara atas talian kepada anda. Justeru, segala masalah di atas sebenarnya dapat ditangani sewaktu memahirkan teknik tempah jahit manik yang betul dan sempurna.


Mesti ada Mengikut Arus Perkembangan Hasil rekaan tempah jahit manik.


Selain itu juga, minat anda sebagai seorang peminat tempah jahit manik dalam melihat pemesatan fesyen juga corak tempah jahit manik ini paling penting agar anda tidak dikatakan ketinggalan dalam arus semasa trend tempah jahit manik terkini.


Meninjau Perkembangan tempah jahit manik Terkini.


Platform yang disediakan oleh pihak tertentu seperti malam IFF melihatkan perkembangan rekaan tempah jahit manik terbaru dengan pesat. Ini disebabkan sewaktu malam gala tersebut, beraneka bentuk rekaan Muslimah yang menawan berdasarkan tema penganjur dipamerkan untuk tontonan para peminat trend tanah air. Di sini, tempah jahit manik menjadi tarikan untuk pereka fesyen ketika mencantikkan lagi busana rekaan mereka.


Pastikan Jahitan Manik dan labuci Cantik.


Oleh itu, teknik yang betul untuk menyulam manik dengan arus perkembangan terkini mestilah menjadi panduan anda. Namun, yang sangat penting, anda mesti ada mengutamakan kualiti hasil kerja tangan anda berbanding kuantiti tempahan semata-mata supaya rekaan manik anda mendapat tempat peminat sulaman tanah air.


Selamat Mencuba!


Ikhlas,


Syahida Ramli,


Pengasas, Butik Akademi Sulaman Sri Classic


Belajar Cara Jahitan tempah jahit manik Bersama Kami


Ayuh Ketahui Cara tempah jahit manik Yang Betul juga Sempurna Bersama Kami!



Hasil sentuhan Corak tempah jahit manik Hebat : Cara Melakukannya

No comments:

Post a Comment