Wednesday 3 April 2013

Rekaan Corak jahitan sulaman manik Menawan : Kaedah Menghasilkannya

Macam mana membuat jahitan sulaman manik yang anggun? Inilah persoalan yang acap kali bermain-main di dalam pemikiran para penyulam manik. Ini kerana jahitan sulaman manik yang disulamkan tidak tampak timbul juga tersusun sebaliknya ia masih dapat bergerak-erak seperti daun lalang ditiup angin.



Hasil pattern jahitan sulaman manik Akan Longgar Jika Tak Kemas.


Bukan memakai teknik yang sengaja bagi digerak-gerakkan manik dan labuci tadi tetapi hasilnya kekal sama biarpun benang telah ditarik dengan kuat dan kemas. Hal ini sebenarnya sudah ditekankan untuk kelas jahitan sulaman manik saya yang diajar secara atas talian untuk anda. Jadi, segala masalah di atas sebenarnya mampu diatasi dalam menguasai cara jahitan sulaman manik yang betul dan sempurna.


Mesti ada Mengikut Arus Perkembangan Fesyen jahitan sulaman manik.


Selain itu juga, minat anda sebagai seorang peminat jahitan sulaman manik sewaktu melihat pemesatan rekaan dan corak jahitan sulaman manik ini paling penting agar anda tidak dikatakan ketinggalan dalam arus semasa rekaan jahitan sulaman manik terbaru.


Meninjau Pemesatan jahitan sulaman manik Terkini.


Platform yang disediakan oleh pihak tertentu seperti malam IFF melihatkan perkembangan rekaan jahitan sulaman manik terkini dengan pesat. Ini disebabkan sewaktu malam gala tersebut, bermacam-macam bentuk rekaan Muslimah yang menawan berpandukan tema penganjur diperagakan untuk tontonan para peminat fesyen tanah air. Di sini, jahitan sulaman manik menjadi tarikan bagi pereka fesyen ketika mencantikkan lagi pakaian rekaan mereka.


Pastikan Sulam Manik dan labuci Terbaik.


Oleh itu, kaedah yang betul sewaktu menyulam manik dengan arus pemesatan terkini mestilah menjadi rujukan anda. Namun, yang paling penting, anda perlu mempunyai mengutamakan kualiti hasil kerja tangan anda berbanding kuantiti tempahan semata-mata agar rekaan manik dan labuci anda mendapat tempat peminat sulaman tanah air.


Selamat Mencuba!


Ikhlas,


Syahida Ramli,


Pengasas, Butik Akademi Sulaman Sri Classic


Belajar Cara Jahitan jahitan sulaman manik Bersama Kami


Mari Pelajari Cara jahitan sulaman manik Yang Terbaik juga Sempurna Bersama Kami!



Rekaan Corak jahitan sulaman manik Menawan : Kaedah Menghasilkannya

No comments:

Post a Comment