Saturday 20 April 2013

Melihat cara jahit manik Yang Cantik Untuk Jahitan baju Pengantin

Sewaktu menghadiri majlis keramaian anak saudara saya masa lalu, saya melihat baju pakaian yang dipakainya begitu sarat juga penuh bersama rekaan cara jahit manik. Akan tetapi, apabila mendekatinya, saya lihat cara jahit manik yang dihasilkan untuk busana yang dipakainya sama sekali tak berapa sempurna. Apa yang mengecewakan saya ialah bukan sahaja cara cara jahit manik yang dihasilkan tak kemas, malahan penggunaan manik-manik tiruan atau tidak asli telah mengakibatkan hasil rekaan manik fabrik pakaian pengantin tadi sama sekali tak menyerlah.



Kenal pasti Terlebih Dahulu cara jahit manik Teratur dan Sempurna.


Bukan itu sahaja, beliau turut mengatakan upah tempahan cara jahit manik untuk fabrik pakaian tadi juga agak mahal. Justeru, apabila anda ingin menggayakan jahitan baju yang tersedia dengan rekaan cara jahit manik, maka anda hendaklah berhati-hati kerana khuatir penggunaan material manik juga kaedah cara jahit manik untuk fabrik tadi tidak diambil kira. Hal ini boleh mengakibatkan manik juga bahan-bahannya tertanggal atau luntur ketika anda memakai pakaian tersebut.


Pastikan anda membelek busana tempahan tadi terlebih dahulu agar anda dapat melihat di mana serta apa yang dijahit oleh penjahit ketika menjahit cara jahit manik pada fabrik tersebut. Perkara ini mungkin senang untuk anda yang memang sudah mahir dengan seni cara jahit manik ini, namun ia agak mengelirukan sedikit kepada anda yang baru berjinak-jinak dalam seni cara jahit manik ini.


Anda Pasti Memuaskan Hati Pelanggan Anda Dengan cara jahit manik Anda Yang Sempurna.


Berbalik kepada cara cara jahit manik yang betul, sebagai penyulam manik anda perlu sentiasa memastikan setiap proses cara jahit manik anda kemas serta teratur agar boleh memuaskan hati pelanggan anda. Ini kerana biarpun motifnya senang, tetapi kaedah cara jahit manik anda kemas dan teliti, ia mampu membuatkan pelanggan anda berpuas hati dengan rekaan anda.


Jangan begitu mengejar keuntungan semata-mata hinggakan aspek kualiti dan kekemasan diabaikan.


Hasil Berkualiti Bermula Dengan cara jahit manik Yang Betul.


Sebab itulah, untuk Butik Sulaman Sri Classic Collection kami, segenap tempahan yang berkualiti dengan cara cara jahit manik yang kemas begitu dititik beratkan supaya ia boleh memenuhi hati serta kehendak semua pelanggan yang menempah. Bahkan, cara cara jahit manik inilah yang menjadi asas serta tunjang kepada saya untuk menghasilkan modul sulaman manik pada bengkel-bengkel kendalian saya sama ada secara jemputan ataupun bengkel cara jahit manik secara online.


Jikalau saya hendakkan yang terbaik kepada setiap pelanggan saya, anda turut sudah barang pasti mahukan hal yang sama untuk pelanggan anda. Justeru, jangan lupa perelokkan kaedah cara jahit manik anda untuk kesinambungan bisnes anda di masa depan.


Selamat mencuba.

Ikhlas,


Syahida Ramli,


Pengasas, Butik Sulaman Sri Classic dan Akademi Sulaman Sri Classic


Belajar cara jahit manik Bersama Kami


Jom belajar cara jahit manik bersama kami!



Melihat cara jahit manik Yang Cantik Untuk Jahitan baju Pengantin

No comments:

Post a Comment